پخش پیچ و مهره در تهران

عملکرد پیچ و مهره و هزینه های ناشی از محاسبات نادرست

پیچ و مهره
استاندارد جدید پیچ و مهره های سازه ای – پیچ و مهره اسکلت فلزی
آگوست 4, 2018
پیچ و مهره
حادثه آتش سوزی قطار به علت باز شدن پیچ و مهره بست شلنگ سوخت
آگوست 4, 2018
نمایش همه

عملکرد پیچ و مهره و هزینه های ناشی از محاسبات نادرست

عملکرد پیچ و مهره و هزینه های ناشی از محاسبات نادرست

عملکرد پیچ و مهره و هزینه های ناشی از محاسبات نادرست

شرکت سور فیلد به دلیل عدم عملکرد صحیح پیچ و مهره های به کار گرفته شده در ساختمان چیزگراتر 1 میلیون پوند متضرر می شود:
شرکت سور فیلد پیمانکار اسکلت فلزی پیچ و مهره ای ساختمان چیز براتر اعلام کرد جایگزینی پیچ و مهره های ساختمان لیدن هال در لندن تا کنون بالغ بر 1 میلیون پوند هزینه در بر داشته است.
از سال 2013 سه عدد از پیچ و مهره هایی که در ساختمان چیزگراتر دچار شکست پیچ شده اند هزینه های مالی و زمان در پی داشته است. عملیات ساخت اسکلت فلزی پیچ و مهره بر اساس برنامه زمانبندی شده در حال پیشروی است و مسئولین معتقدند مشکل موجود به واسطه استفاده نادرست از پیچ و مهره ها سود سال جاری را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. با شکست همین سه پیچ و مهره شرکت سور فیلد مجبور شد تمام پیچ و مهره های بسته شده را باز کرده و جایگزین نماید.

پیچ و مهره

پیچ و مهره

پیچ و مهره

 

این واحد تولیدی صنعتی با مديريت آقاي حسین بهزاد حاصل تجربه و تلاش گروهی از متخصصین و کارشناسان مجرب می باشد که در زمینه تولید و تامین پیچ و مهره های صنایع مختلف برای استفاده در کاربردهای کارگاهی، ماشین سازی، صنایع سیمان،نفت، گاز، پتروشیمی، خودروسازی، راهسازی و معادن ، پیچ های خشکه ، آهنی ، اتاقی ، سوکی ، آلن ، استیل ، خودکار ، mdf , pvc ، شیروانی ، واشرتخت و فنری فعالیت می نماید. با توجه به مجموعه تلاشها و برنامه ریزیهای انجام شده توسط کارشناسان فنی این واحد صنعتی، در حال حاضر کلیه تولیدات، مطابق با استانداردهای جهانی به صنعتگران محترم کشور ارائه می شود.

پیچ و مهره شرکت نفتی
صنایع پیچ و مهره پارسا صنعت به منظور تأمین نیازمندی صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، برق و خودرو به انواع پیچ و مهره و واشر ایجاد گردیده است و با توجه به آماده سازی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم قادر است محدوده وسیعی از نیازهای متنوع صنایع کشور را به خانواده fastener بر اساس استانداردهای بین المللی UNI,ASTM , DIN , ANSI , ISO , BS تولید نماید .همچنین این واحد تولیدی با دارا بودن حجم بالای مواد اولیه با گواهینامه معتبر در کلیه خانواده های فولاد ، آهن و استیل می تواند به عنوان یک تأمین کننده مناسب و توانا در سیستم شما وارد و کلیه نیازهای شما را رفع نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان
ارسال