پخش پیچ و مهره در تهران

اندازه و نقشه پیچ سر شش گوش گرید 8.8 نیم رزوه M16x140

پیچ و مهره
اندازه و نقشه پیچ سر شش گوش گرید 8.8 نیم رزوه M16x150
فوریه 19, 2019
پیچ و مهره
اندازه و نقشه پیچ سر شش گوش گرید 8.8 نیم رزوه M16x130
فوریه 21, 2019
نمایش همه

اندازه و نقشه پیچ سر شش گوش گرید 8.8 نیم رزوه M16x140

اندازه و نقشه پیچ سر شش گوش گرید 8.8 نیم رزوه M16x140

اندازه و نقشه پیچ سر شش گوش گرید 8.8 نیم رزوه M16x140

قدرت و کلاس در پیچ‌ها با ترکیب خاص اعداد تعریف میشود(class 8.8) وامکان تشخیص و مقایسه انواع پیچ‌ها را با یکدیگر فراهم میکند.
پیچ‌های کلاس 8.8 از آلیاژ فولادی که کربن متوسط دارند تولید میشود ودارای درجه مقاومت کششی خوبی هستند و در اکثر محدوده ها استفاده میگردند .

این نوع پیچ ها برای مصارف گوناگون : از جمله در صنعت خودروسازی ، صنایع نقت و گاز ، صنایع پتروشیمی ، صنایع مختلف ، صنایع سیمان ، صنایع کشاورزی برج هاي انتقال نيرو،دكل هاي مخابراتي و … کاربرد دارد

پیچ و مهره

سایز مهره طبق نقشه :

K =10 mm

e = 26.75 mm

s =   24 mm

b= 45 mm

 

پیچ و مهره

 

این واحد تولیدی صنعتی با مديريت آقاي حسین بهزاد حاصل تجربه و تلاش گروهی از متخصصین و کارشناسان مجرب می باشد که در زمینه تولید و تامین پیچ و مهره های صنایع مختلف برای استفاده در کاربردهای کارگاهی، ماشین سازی، صنایع سیمان،نفت، گاز، پتروشیمی، خودروسازی، راهسازی و معادن ، پیچ های خشکه ، آهنی ، اتاقی ، سوکی ، آلن ، استیل ، خودکار ، mdf , pvc ، شیروانی ، واشرتخت و فنری فعالیت می نماید. با توجه به مجموعه تلاشها و برنامه ریزیهای انجام شده توسط کارشناسان فنی این واحد صنعتی، در حال حاضر کلیه تولیدات، مطابق با استانداردهای جهانی به صنعتگران محترم کشور ارائه می شود.

پیچ و مهره شرکت نفتی


صنایع پیچ و مهره پارسا صنعت به منظور تأمین نیازمندی صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، برق و خودرو به انواع پیچ و مهره و واشر ایجاد گردیده است و با توجه به آماده سازی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم قادر است محدوده وسیعی از نیازهای متنوع صنایع کشور را به خانواده fastener بر اساس استانداردهای بین المللی UNI,ASTM , DIN , ANSI , ISO , BS تولید نماید .همچنین این واحد تولیدی با دارا بودن حجم بالای مواد اولیه با گواهینامه معتبر در کلیه خانواده های فولاد ، آهن و استیل می تواند به عنوان یک تأمین کننده مناسب و توانا در سیستم شما وارد و کلیه نیازهای شما را رفع نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان
ارسال