پخش پیچ و مهره در تهران

پیچ های آلن و موارد استفاده آنها

پیچ و مهره
گرید پیچ های سر شش گوش
ژانویه 31, 2018
پیچ و مهره
پیچ های اچ وی یا پیچ های سازه فلزی
فوریه 2, 2018
نمایش همه

پیچ های آلن و موارد استفاده آنها

پیچ های آلن و موارد استفاده آنها

پيچ های آلن گل کوتاه؛

اين پيچ ها معمولا در قطعاتي که به علت نازک بودن بيش از حد نمي توان پيچهاي آلن استاندارد را در آنها به کار برد و همچنين در کارهاي با لقي محدود مورد استفاده قرار ميگيرند.

پيچ هاي آلن سر تخت و پيچ هاي آلن سر پهن ؛

اين پيچها در اتصالات نه چندان بحراني نظير محافظ هاي ماشين کاري، لوله ها، درپوشها و غيره مورد استفاده قرار ميگيرند. استفاده از اين پيچها براي مواردي که در آنها استحکام بالا و فشار زیاد مورد نياز بوده و بايستي در آنها پيچ هاي آلن معمولي استفاده شود، توصيه نمگردد.

پیچ آلن کلاه دار ساده؛

پیچ آلن در شفتهايي از جنش روي، آلياژهاي ريخته گري حديده اي و ديگر مواد نرم که اعمال گشتاورهاي سفت کردن بالا در آنها نشدني است بکار گرفته ميشوند.

پيچ هاي آلن تخت در قطعاتي که ميبايست به كرات تعويض شوند بکار گرفته ميشوند. پيچهاي آلن تخت باعث ايجاد آسيب ديدگي کمي بر روي سطح قطعه اي که بر روي آن قرار ميگيرند ميشوند. اين پيچها را ميتوان بر روي شفت هاي سخت کاري شده و همچنين به عنوان پيچهاي تنظيم به کار برد. استفاده از اين نوع پيچها بر روي ديواره هاي با ضخامت کم و توپي هاي نرم ترجيح داده ميشود.

پيچ هاي آلن مخروطي؛

پیچ های آلن مخروطی براي اتصال دایم قطعات مورد استفاده قرار ميگيرند. قابليت نفوذ بالاي اين پيچها در داخل قطعه کار ،قدرت محور و نگهدارندگي بالايي را بدست ميدهند. اين پيچها در پاشنه هاي گردان و براي کارهاي تنظيمي ظريف به کار ميروند.
پيچ هاي زبانه دار و نيمه زمانه دار براي اتصال دايم يک قطعه به قطعه ديگر از اين پيچها استفاده ميشود. اغلب بجاي ميخهاي بي سر از اين پيچ ها استفاده ميگردد.کارکردهاي خوبي دربرابر قطعات سختکاري شده يا لوله هاي توخالي دارند.

پیچ و مهره

پیچ و مهره استنلس استیل

پیچ و مهره استنلس استیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان
ارسال